Школа педагогічної майстерності

Метою школи є:

– підвищення психолого-педагогічної майстерності викладачів університету;

– забезпечення продуктивної взаємодії досвідчених викладачів і молодих спеціалістів у спільній діяльності;

– сприяння особистісному та професійному зростанню викладачів, які починають педагогічну діяльність у системі вищої школи.

Графік занять: квітень–травень навчального року.

Курс орієнтовано на молодих викладачів, які мають загальну підготовку в педагогічній та психологічній сферах у межах університетської програми та потребують нових знань у сфері практичної педагогіки та психології вищої школи, а також розширення уявлень про новітні освітні технології.

Під час занять передбачається розгляд раціональної організації навчально-пізнавальної діяльності студентів, психологічних закономірностей викладання, форм спільної діяльності у навчальному процесі, особливостей роботи з колективом та окремою особою, поняття «конфлікт» та методів розв’язання конфліктів, нових технологій у психології контакту, психологічних причин низької успішності студентів, ораторського мистецтва викладача.


2 червня 2016 року відбувся сьомий випуск школи педагогічної майстерності. 35 молодих викладачів отримали сертифікати про підвищення кваліфікації в галузі «Психологія та педагогіка вищої школи».