Відділ реклами та брендингу є структурним підрозділом Центру зв’язків з громадськістю. До основних завдань відділу належить:
- Розробка та супровід програм з популяризації університету, посилення його іміджу, підтримка та розвиток бренду університету.
- Здійснення репутаційного менеджменту: розвиток партнерських відносин університету з бізнесом, державними структурами, експертною спільнотою України та зарубіжжя.
- Планування та забезпечення рекламних кампаній університету, їх супровід у процесі реалізації, корегування та моніторингу результативності, формування проектів кошторисів на рекламно-іміджеву діяльність університету.
- Розробка технічних завдань на виготовлення рекламно-сувенірної продукції та друкованих інформаційних матеріалів про діяльність університету.
- Здійснення договірної діяльності з питань реклами.
- Моніторинг і аналіз громадської думки про університет, оцінка сприйняття поточного бренду університету.
- Моніторинг глобальної та української освітніх сфер.
- Просування університету в академічних рейтингах.
- Створення та підтримка інформаційного банку даних про діяльність університету, збір та узагальнення даних про роботу структурних підрозділів університету стосовно взаємодії з цільовими групами університету.